nebo pište

emailinfo@diagnostikavozu.cz

phone+420 774 850 218

Kód: DB01 - P3

VAG bypass DRIVE BOX immo

Pracuje se s ním podobně, jako se zařízením VAG bypass immo. Zařízení je určeno pro deaktivaci / aktivaci immobilizéru u řídících jednotek BOSCH EDC15 (diesel)pro koncern Volkswagen.

Cena 1 299,00 Kč
1 073,55 Kč bez DPH
Zobrazit
ihned
Všechny nejprodávanější produkty

iCarsoft EU MAX 11113 autodiagnostika

D-ICEUM

Automobilová diagnostika na evropské vozy s českým jazykem

7 249,00 Kč
5 990,91 Kč bez DPH
Počet
Skladem

Popis

Profesionální diagnostický přístroj EU MAX verze V3.0 pro všechny evropské vozy od společnosti iCarsoft

Jsme profesionálové na diagnostické přístroje, při koupi poradíme se vším, co je třeba, se zaregistrováním zákaznického účtu u výrobce, se stažením diagnostického programu, s nastavením českého jazyka, a s tím, jak se provádí update diagnostického programu.

V roce 2017 jsme jako první obchod navázali spolupráci s americkým výrobce iCarsoft a od té doby pravidelně dovážíme jejich produkty do Evropy podle přání zákazníků. Jedním z oblíbených produktů je i tento.

EU MAX je profesionální a velice výkonný diagnostický přístroj vyvinutý společností iCarsoft Technology Inc. Se 5.0” TFT displejem a unikátním diagnostickým SW je schopen provádět celkovou diagnostiku ECU vozidel téměř všech značek Evropy A Evropských Fordů, testovat vozidla pomocí režimů, jako jsou: CANBUS, ISO9141, KWP2000, 1850 a další, což umožní technikům diagnostikovat I složitější problémy.

Důležité!

iCarsoft EU MAX komunikuje s vozidly přes OBD II protokol, takže

jestli bylo vozidlo vyrobeno před rokem 2005, nebo po roku 2014 a požadujete speciální

konkrétní funkci, prosím, dejte nám vědět, a my to prověříme.

EU MAX 01

VLASTNOSTI PRODUKTU:

1. Komplexní pokrytí přeučení OBD.
2. Postup opětovného učení na obrazovce.
3. Přečtěte &Vymazat kódy pro všechny dostupné systémy.
4. Zobrazte aktuální data v textu a grafu pro snadnou kontrolu dat.
5. Technologie Auto VIN dokáže během okamžiku automaticky identifikovat informace o modelu a roce.
6. Test aktivace / Test dvou adresářů se používá pro přístup k testům subsystému a komponent specifických pro vozidlo.
7. Kalibrace snímače úhlu řízení (SAS): Kalibruje volant do přímého směru nebo rekalibruje SAS při výměně dílů řízení.
8. Kontrolka oleje/servisní reset: Vynulování servisní kontrolky podpory, vynulování servisních kilometrů a servisních intervalů.
9. Elektronická parkovací brzda (EPB): Údržba systému deaktivuje a znovu aktivuje systém EPB pro výměnu a inicializaci.
10. Filtr pevných částic (DPF): Systém řízení regenerace, požaduje proces regenerace DPF při ucpání DPF a vypne indikátor DPF.
11. Battery Management System (BMS): Registruje novou baterii do BMS během výměny baterie.
12. Elektronický systém ovládání škrticí klapky (ETC): Znovu se naučí hodnotu ovládání škrticí klapky, zatímco je vymazána nebo ji nahradí.
13. Odvzdušnění ABS: Uvolněte vzduch, aby se obnovila citlivost brzd ABS, nebo se znovu naučte při výměně ABS.
14. Kódování vstřikovače: během výměny nebo výměny vstřikovače se znovu nastaví ovládací parametr vstřikovače.
15. Podpora programovací služby TPMS: Umožňuje vám vyhledávat ID snímačů pneumatik z ECU vozidla, zadávat ID výměny snímačů TPMS a testovat snímače.
16. AFS Head Lamp reset znamená, že systém adaptivního předního osvětlení lze otočit na kteroukoli stranu, stisknutí tlačítka znamená, že zůstane směřovat přímo dopředu a při otáčení volantem se již neotáčí.
17. Vzduchové odpružení: Zkuste resetovat vzduchové odpružení elektronického odpružení se systémem zpráv zavřít všechny dveře procházet systémem zpráv přejít na resetování nebo vypnutí odpružení.
18. Reset převodovky: Postup Reset Adaptivní učení převodovky DIY. Nastartujte auto a jeďte. Jakmile provedete tento postup, řídicí jednotka motoru (ECU) a řídicí jednotka převodovky (TCU) budou spolupracovat, aby se naučily, jak řídíte, sledováním vašeho jízdního vzoru. Poté, co budete postupovat podle této metody programování TCU / ECU, řiďte vůz.
19. Servis klimatizace: Kalibrace řídicích jednotek souvisejících s klimatizací, jako je dodatečná kalibrace hmotnostního průtoku vzduchu atd.
20. Vzduchový filtr Proces automatického učení po výměně vzduchového filtru.
21. Funkce aktivace palivového čerpadla, aktivujte ji při výměně nového.
22. Knihovna DTC k vyhledání, když uživatel používá tento nástroj.
23. Podpora funkcí Freeze Frame of Fault Code.
24. Poskytuje pohodlné instrukce se zákazníkem v rozhraní.
25. Vícejazyčné: angličtina, němčina, francouzština, holandština, španělština, čeština, švédština, ruština, maďarština, norština, portugalština, italština, polština, dánština a finština. Poznámka!
*Některé funkce mohou být omezeny výrobcem vozidla kvůli požadavku na speciální tovární přístupový kód.
*Tento diagnostický přístroj pokrývá 20leté modely, takže některé funkce nemusejí být dostupné u všech roků/modelů.
*Vyhrazujeme si právo provést jakoukoli změnu tohoto popisu bez upozornění.

FUNKCE OBDII

1. Přečte chybové kódy

2. Vymažte chybové kódy

3. Připravenost I / M - Připravenost I / M indikuje, zda různé systémy související s emisemi ve vozidle fungují správně a zda jsou připraveny na testování a údržbu.

4. DataStream

5. Freeze Frame - Pokud dojde k poruše související s emisemi, palubní počítač zaznamená určité podmínky vozidla. Tato informace se označuje jako data zmrazeného rámce. Freeze Data je snímek provozních podmínek v době poruchy související s emisemi.

6. Test senzoru O2 - Tato možnost umožňuje načíst a zobrazit výsledky testu senzoru O2 pro naposledy provedené testy z palubního počítače vozidla.

7. Palubní monitorování - Tuto funkci lze použít ke čtení výsledků palubních diagnostických monitorovacích testů pro konkrétní součásti / systémy.

8. Test systému Evap - Funkce testu EVAP vám umožní zahájit test těsnosti systému EVAP vozidla. Před použitím funkce testu systému si přečtěte příručku servisní opravy vozidla, abyste zjistili postupy nezbytné k zastavení testu.

9. Informace o vozidle - Tato možnost zobrazuje identifikační číslo vozidla (VIN), ověřovací číslo kalibrace (CVN) a další informace o testovaném vozidle.

10. Načíst obecné (P0, P2, P3 a U0), specifické kódy výrobce (P1, P3 a U1) a nevyřízené kódy.

11. Vypnne nebo skontroluje kontrolku motoru (MIL), vymažte kódy a resetujte monitory

12. Přečte si živý PCM DataStream

13. Podpora CAN (Controller Area Network) a všech ostatních

14. Vícejazyčné menu a definice DTC - angličtina, španělština, němčina, a čeština

15. Přečte nevyřízené DTC

16. Přečte trvalé DTC

17. Hledání DTC

18. Podporuje většinu testovacích režimů OBDII / EOBD: CAN, ISO9141, KWP2000, J1850 VPW a J1850 PWM.

19. Funguje na většině evropských vozidel PETROL vyhovujících OBDII z roku 2001 a novějších

20. Funguje na většině evropských vozidel DIESEL vyhovujících OBDII z roku 2004 a novějších OBDII

21. Funguje na většině amerických a asijských vozidel vyhovujících OBDII z roku 1996 a novějších OBDII

22. Zobrazte a grafujte živá data v barevném grafu a bleskově rychlou obnovovací frekvenci pro lepší grafování a čtení živých dat.

23. Komplexní nápověda, včetně parametru OBD, vysvětlení režimu a další.

SPCIFIKACE:

DisplEJ: 5.0TFT LCD

Pracovní teplota: 0°C ~ 50°C

Skladovací teplota: -20°C ~ 70°C

Pracovní napětí: 9 ~ 18V

Pracovní proud: 150mA@12V(Typical)

Příkonn: 1.8W(Typical)

Detaily produktu
D-ICEUM
3 dalších produktů ve stejné kategorii:

Nasledujte nás na Facebooku