Profesionální diagnostický přístroj iAuto704 pro automobily různých znače ve Slovenském jazyce, RusJ, AJ, NJ a dalších.
iAuto704 je vylepšený výkonný skener se 4 systémy (motor, AT, ABS, SRS) s většinou speciálních funkcí dostupných u všech značek na trhu, základ pro každou dílnu, po tři roky update zdarma.
Pracuje bez počítače, není třeba nic instalovat. Jen propojit diagnostický kabel s vozidlem.
iAuto704 je profesionální univerzální diagnostika, velice výkonný diagnostický přístroj vyvinutý společností Vident Technology. Se 4.0” TFT displejem a unikátním diagnostickým SW je schopen provádět celkovou diagnostiku téměř všech značek a umožní technikům diagnostikovat I složitější problémy.
Pozor!
iAuto704 pracuje s vozidly přes OBD II protokol, takže jestli bylo vozidlo vyrobeno před rokem 2004, nebo po roku 2014, prosím, dejte nám vědět, a my ověříme kompatibilitu vozidla s přístrojem před jeho nákupem. Jestliže máte dotaz na některé speciální funkce, zavolejte nám prosím.
iAuto704 podporuje tyto značky vozidel:
Nissan, Infiniti, Toyota, Lexus, Scion, Honda, Isuzu, Hyundai, Kia, Daewoo, Mazda, Ford, Sprinter, BMW, Mini, VW, Audi, Seat, Škoda, Volvo, Porsche, SAAB, Ford, Holden, Acura, Subaru, Mitsubishi, Dacia, Renault, Fiat, GM, Chrysler, Mercedes-Benz, Citroen, Jaguar, Peugeot, Opel, Land Rover, Smart, Suzuki, Vauxhall, Alfa-Romeo, Lancia.
Dovednosti přístroje:
-
iAuto704 dokáže načíst a vymazat chybové kódy ve většině systémů, jako jsou motor, převodovka, ABS, AirBag a další.
-
Je použitelný pro většinu modelů, které jsou vybaveny OBDII-16 DLC
-
Podporuje deset pracovních módů přes OBDII/EOBD
-
Diagnostika systému ABS, SRS airbagů
-
Čtení a mazání chybových kódů
-
Čtení živých dat
-
Podporuje přehrávání dat ze záznamu
-
Print Data function – funkce tisku dat - umožňuje vytisknout nahraná data, nebo zpracovaný report z testu
-
Battery test umožňuje přes diagnostickou zásuvku číst hodnoutu napětí baterie, když motor startuje
-
Knihovna DTC (chybových kódů) je k nahlédnutí I při práci přístroje
-
Snadné držení díky silikonovým madlům
-
Rychlý Upgrade přes USB2.0
-
4.0″TFT displej 480*320 Pixelů
-
Vícejazyčný: Slovenština, Angličtina,German, Dutch, Spanish, French, do budoucna slíbena i Čeština
Speciální funkce:
*** záleží na roku výroby a na modelu auta ***
Oil light service:
iAuto704 dovoluje provést u vybraných vozidel reset výměny oleje a servisu stiskem jediného tlačítka. U vozidel, kde je nutný ruční reset, vám přístroj ukáže celou proceduru krok po kroku.
EPB Reset funkce resetu elektrické parkovací brzdy:
Tato funkce se používá k údržbě, aby brzdy brzdily účinně a tudíž bezpečně.
Obsažené aplikace zahrnují deaktivaci a aktivaci řídícího systému brzd, kontrolu brzdové kapaliny, diagnostiku brzd, otevření a zavření brzdových destiček, nastavení brzd po výměně kotoučů nebo obložení a čtení a mazání chybových kódů v systémech EPB a SBC. Je možno také získat informace o DTC z ECU.
Regenerace DPF a jeho výměna:
Nucená regenerace DPF na podporovaných vozidlech – toto musí provádět vyškolený technik. Toto se provádí tehdy, když běžná regenerace nestačí spalovat zachycené saze a míra ucpání dosáhne určité hodnoty.
SAS Reset Funkce resetu senzoru úhlu řízení:
Senzor úhlu řízení se používá k měření úhlu volantu a rychlosti otáčení. Signál z něj používá hlavně systém ABS, jako součást systému řízení stability, ale také další systémy, jako regulace úrovně jízdy a adaptivní osvětlení. Nesprávný signál ze senzoru SAS způsobí poruchu u kteréhokoli systému, který tento signál buď přímo, nebo nepřímo používá. Pokud je třeba vyměnit snímač úhlu řízení SAS, mnoho vozidel vyžaduje kalibraci nového snímače. iAuto701 vám umožní provést tuto kalibraci na podporovaných modelech.
TBA/TPS(Throttle Body Alignment)
Elektronický systém regulace škrticí klapky (TBA) resetuje ovládací hodnotu škrtící klapky, když je vyčistěna, nebo vyměněna.
Reset BRT:
BRT (Battery Configuration)
Injector Coding
kódování vstřikovačů
TPMS(Tire Pressure Measuring Sensor Reset)
resetování a nastavení senzorů tlaku v pneumatikách
Immobilizer Programming
nastavení imobilizéru
Gear Learning
nastavení rychlostních stupňů
ABS
čtení jednotky ABS
Gearbox Match
přizpůsobení převodovky
Suspension Match
přizpůsobení tlumičů
Sunroof Initialization
inicializace sluneční clony
AFS(Adaptive Front Lighting System)
nastavení předních adaptivních světlometů
Fuel Ajuste
dávkování paliva
Odometer
přístrojová deska
SPCIFIKACE:
DisplEJ: 4.0″TFT LCD, 480*320 PixelŮ
Pracovní teplota: 0°C ~ 50°C
Skladovací teplota: -20°C ~ 70°C
Pracovní napětí: 9 ~ 18V
Pracovní proud: 150mA@12V(Typical)
Příkonn: 1.8W(Typical)
Rozměry: 206*104.1*32.6 mm