Kód: DB01 - P3

VAG bypass DRIVE BOX immo

Pracuje se s ním podobně, jako se zařízením VAG bypass immo. Zařízení je určeno pro deaktivaci / aktivaci immobilizéru u řídících jednotek BOSCH EDC15 (diesel) a ME7 (benzín). Vhodné pro koncern Volkswagen.

Cena 999,00 Kč
Zobrazit
ihned
Všechny nejprodávanější produkty

Chip tuning pro motocykly a skůtry Nitrodata M10

T-M10

Tuningová souprava pro motocykly Aprilia, Benelli, BMW, Gilera, Harley Davidson, Malaguti, Piaggio, Triumph

2 290,00 Kč
Počet
5 prac dnů

Výměna za novou arrow_drop_down

Při vadném kusu diagnostiky výměna za novou i po 14 denní lhůtě !!

Nejlepší cena arrow_drop_down

Objednávky standardně doručujeme do tří dnů.

Při nákupu se nemusíte stresovat, veškeré objednané zboží lze samozřejmě vyměnit či vrátit.

Nabízíme nejlevnější autodiagnostiky v poměru cena / výkon na trhu!

Popis

NitroData znamená především sílu pro vaši motorku. S tímto boxem získáte větší výkon až o 30% a kroutící moment na vaší mašině.

Spotřeba paliva se může snížit o 10%.

Pro montáž NitroData je důležité najít čidlo teploty vzduchu (IAT), které se nachází v blízkosti vzduchového filtru na většině motorek.

Odpojte konektory, které jsou připojeny k IAT a připojte konektory na NitroData modul k příslušnému konektoru. NitroData je nyní připraven k použití.

Ovládací panel pak umístěte na palubní desku nebo poblíž světlometu na motocyklech Ducati, (podívejte se prosím do uživatelského manuálu pro umístění).

Některé motocykly potřebují bohatší směs a některé chudší, proto je doporučeno začít s nastavením na minimum a postupně zvyšovat tak dlouho, až najdeme optimální nastavení pro naši motorku. Nedá se jednoznačně říci, jaké nastavení je nejlepší, protože každá úprava motocyklu, jako vyjmutí filtru z výfuku, tutningový výfuk, nebo vyjmutý katalyzátor mohou spalování hodně ovlivňovat. Původní standardní provedení se nachází při minimálním nastavení na ovládací jednotce.

Jestliže při běhu motoru zjistíte, že směs je velmi bohatá, bude třeba na jednotce NitroData trochu ubrat a přiblížit se ovladačem k minimu. Poznáte pak, že motor běží hladce a spalování je optimální. Vyhněte se prosím tomu, že dáte ovladač na maximum a budete očekávat maximální zvýšení výkonu. Ve vysokých otáčkách pak může motorka ztrácet výkon. To je známka toho, že je třeba nastavit nižší nastavení.

To je důvod, proč je lepší začít s nízkým nastavením a postupně točit knoflíkem k maximu.

Určeno pro motocykly:

Aprilia Pegaso 660 01-08
Kawasaki 636 03-06
Kawasaki GTR 1400 08-10
Kawasaki VN 2000 04-06
Kawasaki Z1000 03-10
Kawasaki Z750 04-10
Kawasaki Z750S Semicarenata
Kawasaki ZX 10 R 04-07
Kawasaki ZX 6R 03-06
Kawasaki ZX 6RR 09-10
Kawasaki ZZR 1400 06-08
Malaguti Password EU3 250 07-08
Suzuki B King 08-09
Suzuki GSX R 600 06-07
Suzuki GSX R 750 06-07
Suzuki Intruder M800 06-10
Suzuki LT-F KingQuad 400 08-10
Suzuki LT-A KingQuad 700 K6 K67
Suzuki LT-A-X KingQuad 750 K8 10-
Yamaha FZ6 Fazer 04-08
Yamaha FZ6 Fazer
Yamaha FZ6 Fazer S2
Yamaha FZ6 Fazer S2 ABS
Yamaha Majesty 400 04-08
Yamaha MT 03 06-08
Yamaha R1 04-06
Yamaha R1 04-06
Yamaha R6 03-05
Yamaha RX Max 125 06-08
Yamaha RX Max 250 07-08
Yamaha T MAX 04-10
Yamaha WR R / X 250 08-
Yamaha X-City 125 08-
Yamaha X-City 125 07-08
Yamaha XT 660 X / R
Yamaha XT R / X / Z 04-08
Yamaha YFM Raptor 700 07-09
Detaily produktu
T-M10
3 dalších produktů ve stejné kategorii:

Nasledujte nás na Facebooku