Kód: NITROD-C2
NITRO OBD2 chip tuning pro DIESEL motory - originál s čipem
Čip do dieselového automobilu. Zvýšení efektivity vašeho motoru - při stejném množství paliva více výkonu! Jsme přímí dovozci, dnes objednáte a zítra už můžete testovat.
Kód: NITROD-C2
Čip do dieselového automobilu. Zvýšení efektivity vašeho motoru - při stejném množství paliva více výkonu! Jsme přímí dovozci, dnes objednáte a zítra už můžete testovat.
Kód: DB01 - P3
Pracuje se s ním podobně, jako se zařízením VAG bypass immo. Zařízení je určeno pro deaktivaci / aktivaci immobilizéru u řídících jednotek BOSCH EDC15 (diesel)pro koncern Volkswagen.
Kód: NITROB-N4
Čip do benzínového automobilu - originál. Zvýšení efektivity vašeho motoru - při stejném množství paliva více výkonu! Jsme přímí dovozci, dnes objednáte a zítra už můžete testovat.
Kód: MPP02 - C3
Chip tuning čipovací souprava v českém jazyce! EDC15, EDC16 improvements,DDE4 improvements. Zvýšení efektivity vašeho motoru - při stejném množství paliva více výkonu!
Kód: D-BINF - H
INPA diagnostika BMW INPA K+DCAN FT232RQ Chip
Blog
VAG Commander K+CANN full pracuje podobně jako produkt VAG Commander určený k nastavení tachometru na vozech Škoda/Seat/Audi/VW. Umí upravit tachometr bez nutnosti pájení a vytahování tachometru. Komunikuje jak po K-LINE tak i po CAN, takže umožnuje pracovat s vozy 1997-2007.
B6
Toto je jen kabel, SW si musíte stáhnout z internetu, nebo koupit u výhradního distributora.
VAG K+CAN Commander 1.4 Full
VAG K+CAN Commander 1.4 dělá diagnostiku přes spojení CAN a speciální funkce přes spojení K-Line. VAG commander 1.4 pokrývá všechny elektronické řídící jednotky v automobilu.
VAG K+CAN Commander 1.4
1. Diagnostikuje přes CAN, speciální fce přes K-Line.
2. Pokrývá všechny elektronické řídící jednotky v automobilu (diagnostické adresy od 0x01 do 0x80). To umožňuje uživateli provést diagnostiku i těch jednotek, které zůstávají pro spoustu diagnostických přístrojů nedotknutelné. Spojení přes CAN-TP2.0.
3. Manuální nastavení v průběhu diagnostického procesu CAN, ne jako u ostatních diagnostických nástrojů, kde je standartně nastaven běh na 0x89. Funkce je pod CAN-TP2.0.
4. Na základě vyslaného diagnostického požadavku je možné zastavit běžnou komunikaci, mazání chybových kódů, logistic (transport) mode. Funkce je pod CAN-TP2.0.
5. Umožňuje správu úplně nových jednotek (také jednotek imobilizéru), kde je povoleno programování PIN, SKC, BGW, MAC. Funkce jsou v rámci CAN-TP2.0.
6. Podporuje většinu z běžných diagnostických požadavků, jako identifikace, kódování, adaptace. Funkce jsou pod CAN-TP2.0.
Funkce:
1.Korekce tachometru v přístrojové desce a jednotce EDC15x.
2.Vyčtení přístupových bezpečnostních kódů/Login WFS.
3.Čtení a programování dat v imobilizéru.
4.Čtení a přepisování paměti EEPROM v přístrojové desce a imobilizéru. Všechny přístrojové desky, které podporují CAN/K.
5.VAG MMI TV Activation.
6. Čtení a přepisování paměti EEPROM v řídících jednotkách motoru BOSCH, EDC15x, ME7.1.1, ME7.8, Porsche.
7.Tlačítka pro načítání kíčů, pro snadné ovládání (není třeba bezpečnostních kódů).
8.Načítání klíčů Porsche CAYENNE (není třeba bezpečnostních kódů) K+CAN.
9.Čtení z pamětí různých jednotek, jako ECU, EZS-Kessy a xxxxx.
10.Čtení z flash pamětí EDC16x, EDC15x, ME7x, MED951, MED751 (s možností následného přeprogramování flash paměti)
11.Mazání crash dat v řídící jednotce airbagů
Seznam podporovaných automobilů pro korekci tachometru přes OBDII:
Au-di Q7 (CAN)
Au-di A2 (K)
Au-di A3 (CAN) až do 2007!
Au-di A3 VDO/M73 do 2003 (K)
Au-di A4 VDO/M73 (K)
Au-di A4 BOS-CH - RB4 deska (CRYPTO EEPROMs R / W přes OBDII)
Au-di A6 VDO (K)
Au-di A6 (CAN)
Au-di Allroud (K) až 2004
Au-di A8 (K) VDO93xx
Au-di A8 (CAN) až do 2007!
Au-di TT (K)
Seat Alhambra (K)
Seat Altea (CAN)
Seat Arosa (K)
Seat Cordoba po 1999 (K)
Seat Ibiza VDO po 1999 (K)
Seat Leon (K + CAN)
Seat Toledo (K + CAN)
Skoda Octavia (K)
Skoda Octavia II (CAN)
Skoda Superb (K)
Skoda Roomster (K)
Skoda Scout (CAN)
Skoda Fabia (K)
VW Bora (K)
VW-Käfer (K)
VW Caddy (CAN)
VW EOS (CAN)
VW Golf4 VDO / Motometer / Bo-sch RB
VW Golf5 VDO (CAN)
VW CrossGolf (CAN)
VW Individual (CAN)
VW Jetta (K + CAN)
VW Passat B5/B6 (K + CAN)
VW Polo VDO / tachometr (K)
VW Sharan (K)
VW T4/T5 VDO (K)
VW Touaran VDO (CAN)
Seznam podporovaných automobilů pro funkci security access code/login reading přes OBDII:
Au-di A2
Au-di A3 (CAN) až do 2007!
Au-di A3 VDO/M73 do 2003 (K)
Au-di A4 VDO (K)
Au-di A4 BO-SCH (K) až 2001
Au-di A4 po 2000 – benzínové motory> = 1,8 l
Au-di A6 VDO (K)
Au-di A6 (CAN) benzínové motory
Au-di Allroad (K) až 2004
Au-di Allroad (CAN) benzínové motory
Au-di A8 bis 2001
Au-di A8 von 2001 až 2002 2.5TDI
Au-di A8 (CAN) 2003 + benzínové motory
Au-di TT (K)
Au-di Q7 benzínové motory
Seat Altea (CAN)
Seat Cordoba po 1999 (K)
Seat Ibiza (VDO) po 1999 (K)
Seat Leon (K + CAN)
Seat Toledo (K + CAN)
Skoda Octavia
Skoda Octavia II (CAN)
Skoda Superb
Skoda Roomster
Skoda Scout (CAN)
Skoda Fabia
VW Bora
VW-Brouk
VW Caddy (CAN)
VW EOS (CAN)
VW Golf4 VDO / tachometr / Bosch RB
VW Golf5 VDO (CAN)
VW CrossGolf (CAN)
VW Individual (CAN)
VW Jetta (K + CAN)
VW Passat B5 (K) B6 (CAN)
VW Polo5
VW Sharan rok 2000
VW T5
VW Phaeton benzínové motory
VW Touareg benzínové motory
VW Touaran VDO (CAN)
Porsche Cayenne (CAN / K)
Tato verze 1.4 zahrnuje VW/SEAT/ŠKODA (CAN) až do září 2006 a také AUDI do 2007 .
požadovaný OS WinXP
Kód: D-VH3 - B9
Diagnostický kabel pro Super Vag Commander 3.6 pracuje podobně jako diagnostický kabel VAG 3.6 K+CAN . Použitelné pro koncern Volkswagen - tedy Škoda, Seat, Audi a Volkswagen.
Kód: D-MB74
Velmi dobrá diagnostika pro Mercedes Benz verze MB 7.4 A
Kód: D-ODIS2-A
Hlava diagnostického přístroje - náhradní díl