Kód: DB01 - P3

VAG bypass DRIVE BOX immo

Pracuje se s ním podobně, jako se zařízením VAG bypass immo. Zařízení je určeno pro deaktivaci / aktivaci immobilizéru u řídících jednotek BOSCH EDC15 (diesel) a ME7 (benzín). Vhodné pro koncern Volkswagen.

Cena 1 199,00 Kč
Zobrazit
ihned
Všechny nejprodávanější produkty

kabel pro VAG Commander K+CANN 1.4 full

D-VCK01 - B9

VAG Commander K+CANN full pracuje podobně jako produkt VAG Commander určený k nastavení tachometru na vozech Škoda/Seat/Audi/VW. Umí upravit tachometr bez nutnosti pájení a vytahování tachometru. Komunikuje jak po K-LINE tak i po CAN, takže umožnuje pracovat s vozy 1997-2007.

B6

1 295,00 Kč
Počet
ihned

Výměna za novou arrow_drop_down

Při vadném kusu diagnostiky výměna za novou i po 14 denní lhůtě !!

Nejlepší cena arrow_drop_down

Objednávky standardně doručujeme do tří dnů.

Při nákupu se nemusíte stresovat, veškeré objednané zboží lze samozřejmě vyměnit či vrátit.

Nabízíme nejlevnější autodiagnostiky v poměru cena / výkon na trhu!

Popis

Toto je jen kabel, SW si musíte stáhnout z internetu, nebo koupit u výhradního distributora.

VAG K+CAN Commander 1.4 Full 

VAG K+CAN Commander 1.4 dělá diagnostiku přes spojení CAN a speciální funkce přes spojení K-Line. VAG commander 1.4 pokrývá všechny elektronické řídící jednotky v automobilu.

VAG  K+CAN Commander 1.4

1. Diagnostikuje přes CAN, speciální fce přes K-Line.
2. Pokrývá všechny elektronické řídící jednotky v automobilu  (diagnostické adresy od 0x01 do 0x80). To umožňuje uživateli provést diagnostiku i těch jednotek, které zůstávají pro spoustu diagnostických přístrojů nedotknutelné. Spojení přes CAN-TP2.0.
3. Manuální nastavení v průběhu diagnostického procesu  CAN, ne jako u ostatních diagnostických nástrojů, kde je standartně nastaven běh na 0x89. Funkce je pod CAN-TP2.0.
4. Na základě vyslaného diagnostického  požadavku je možné zastavit běžnou komunikaci, mazání chybových kódů, logistic (transport) mode. Funkce je pod CAN-TP2.0.
5. Umožňuje správu úplně nových jednotek (také jednotek imobilizéru), kde je povoleno programování PIN, SKC, BGW, MAC. Funkce jsou v rámci CAN-TP2.0.
6. Podporuje většinu z běžných diagnostických požadavků, jako identifikace, kódování, adaptace. Funkce jsou pod CAN-TP2.0.

Funkce:

1.Korekce tachometru v přístrojové desce a jednotce EDC15x.
2.Vyčtení přístupových bezpečnostních kódů/Login WFS.
3.Čtení a programování dat v imobilizéru.
4.Čtení a přepisování paměti EEPROM v přístrojové desce a imobilizéru. Všechny přístrojové desky, které podporují CAN/K.
5.VAG MMI TV Activation.
6. Čtení a přepisování paměti EEPROM v řídících jednotkách motoru BOSCH, EDC15x, ME7.1.1, ME7.8, Porsche.
7.Tlačítka pro načítání kíčů, pro snadné ovládání (není třeba bezpečnostních kódů).
8.Načítání klíčů Porsche CAYENNE (není třeba bezpečnostních kódů) K+CAN.
9.Čtení z pamětí různých jednotek, jako ECU, EZS-Kessy a xxxxx.
10.Čtení z flash pamětí EDC16x, EDC15x, ME7x, MED951, MED751 (s možností následného přeprogramování flash paměti)
11.Mazání crash dat v řídící jednotce airbagů

Seznam podporovaných automobilů pro korekci tachometru přes OBDII:

Au-di Q7 (CAN)
Au-di A2 (K)
Au-di A3 (CAN) až do 2007!
Au-di A3 VDO/M73 do 2003 (K)
Au-di A4 VDO/M73 (K)
Au-di A4 BOS-CH - RB4 deska (CRYPTO EEPROMs R / W přes OBDII)
Au-di A6 VDO (K)
Au-di A6 (CAN)
Au-di Allroud (K) až 2004
Au-di A8 (K) VDO93xx
Au-di A8 (CAN) až do 2007!
Au-di TT (K) 
Seat Alhambra (K)
Seat Altea (CAN)
Seat Arosa (K)
Seat Cordoba po 1999 (K)
Seat Ibiza VDO po 1999 (K)
Seat Leon (K + CAN)
Seat Toledo (K + CAN)
Skoda Octavia (K)
Skoda Octavia II (CAN)
Skoda Superb (K)
Skoda Roomster (K)
Skoda Scout (CAN)
Skoda Fabia (K)
VW Bora (K)
VW-Käfer (K)
VW Caddy (CAN)
VW EOS (CAN)
VW Golf4 VDO / Motometer / Bo-sch RB
VW Golf5 VDO (CAN)
VW CrossGolf (CAN)
VW Individual (CAN)
VW Jetta (K + CAN)
VW Passat B5/B6 (K + CAN)
VW Polo VDO / tachometr (K)
VW Sharan (K)
VW T4/T5 VDO (K)
VW Touaran VDO (CAN)

Seznam podporovaných automobilů pro funkci security access code/login reading přes OBDII:

Au-di A2
Au-di A3 (CAN) až do 2007!
Au-di A3 VDO/M73 do 2003 (K)
Au-di A4 VDO (K)
Au-di A4 BO-SCH (K) až 2001
Au-di A4 po 2000 – benzínové motory> = 1,8 l
Au-di A6 VDO (K)
Au-di A6 (CAN) benzínové motory
Au-di Allroad (K) až 2004
Au-di Allroad (CAN) benzínové motory
Au-di A8 bis 2001
Au-di A8 von 2001 až 2002 2.5TDI
Au-di A8 (CAN) 2003 + benzínové motory
Au-di TT (K)
Au-di Q7 benzínové motory
Seat Altea (CAN)
Seat Cordoba po 1999 (K)
Seat Ibiza (VDO) po 1999 (K)
Seat Leon (K + CAN)
Seat Toledo (K + CAN)
Skoda Octavia
Skoda Octavia II (CAN)
Skoda Superb
Skoda Roomster
Skoda Scout (CAN)
Skoda Fabia
VW Bora
VW-Brouk
VW Caddy (CAN)
VW EOS (CAN)
VW Golf4 VDO / tachometr / Bosch RB
VW Golf5 VDO (CAN)
VW CrossGolf (CAN)
VW Individual (CAN)
VW Jetta (K + CAN)
VW Passat B5 (K) B6 (CAN)
VW Polo5
VW Sharan rok 2000
VW T5
VW Phaeton benzínové motory
VW Touareg benzínové motory
VW Touaran VDO (CAN)
Porsche Cayenne (CAN / K)

Tato verze 1.4 zahrnuje VW/SEAT/ŠKODA (CAN) až do září 2006 a také AUDI do 2007 .

požadovaný OS WinXP

 

Detaily produktu
D-VCK01 - B9
3 dalších produktů ve stejné kategorii:

Kód: D-FOE327VUSB - B5

diagnostika ELM327 v1.5 + Ford USB diagnostika

Diagnostika pro FORD a všechny ostatní druhy aut. Diagnostický adaptér je na bázi čipu ELM327 v1.5 a Pic18f25k80, kompatibilní s ElmScan5 ScanTool a dalšími SW. Indikace provozních režimů komunikace pomocí pětice barevných LED diod.   B5

Cena 890,00 Kč
Zobrazit
ihned

Nasledujte nás na Facebooku